วันอาทิตย์ที่ 6 กันยายน พ.ศ. 2558

แปลข่าวสาร"Logos"

Imagine If Logos Represented Company Behaviour

Imagine if brands were forced to create company logos that represent some recent discoveries and news headlines. Well, designers from around the world have done exactly that, by finding high-resolution images of company logos and transforming them into logos that represent the company behavior.
Designs showing the re-created logos have been uploaded to DesignCrowd.com, home to more than 450,000 designers from all around the world. For example the FIFA logo has been re-designed to reflect the latest corruption scandal, while the Sony Pictures Entertainment Hack has been implemented into multiple logo redesigns. Apple products always need to be updated, so a logo was created keeping this in mind, The Takata re-design draws inspiration from the Airbag recall in 2013, and Coca-Cola was given a new logo to reflect the negative impacts sugar has on health.

แปลด้วย google translate
ลองคิดดูหากแบรนด์ที่ถูกบังคับให้สร้างโลโก้ของ บริษัท ที่เป็นตัวแทนของการค้นพบบางอย่างที่ผ่านมาและหัวข้อข่าว ดีนักออกแบบจากทั่วโลกที่ได้ทำตรงนั้นโดยการหาภาพความละเอียดสูงของโลโก้ บริษัท และเปลี่ยนให้เป็นโลโก้ที่เป็นตัวแทนของพฤติกรรมของบริษัท
แสดงการออกแบบโลโก้ใหม่ที่สร้างขึ้นได้รับการอัปโหลดไปยัง DesignCrowd.com, บ้านมากกว่า 450,000 นักออกแบบจากทั่วทุกมุมโลก ตัวอย่างเช่นโลโก้ฟีฟ่าได้รับการออกแบบใหม่เพื่อให้สอดคล้องกับการทุจริตอื้อฉาวล่าสุดในขณะที่โซนี่พิคเจอร์บันเทิงสับได้รับการดำเนินการออกเป็นหลาย redesigns โลโก้ ผลิตภัณฑ์แอปเปิ้ลมักจะต้องมีการปรับปรุงเพื่อให้โลโก้ที่ถูกสร้างขึ้นการรักษาในใจที่ Takata ออกแบบใหม่ดึงแรงบันดาลใจจากการเรียกคืนถุงลมนิรภัยในปี 2013 และ Coca-Cola ได้รับโลโก้ใหม่สะท้อนให้เห็นถึงผลกระทบด้านลบน้ำตาลที่มีต่อสุขภาพ .

Coca-Cola


IKEA

Apple


SONY
FIFA
Chell

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น